idaifvrig

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Ida - 19 april 2011 22:11

Haha, lyckobubbel bara. Inget allvarligt, tvärtom; hur härligt som helst! Kände mig seg och bara helt trött, MEN! Så ringde LisaMinelli och piggade upp allt, gjorde mig asglad! Tack Lisa :D

 

Trodde jag skulle vara helt glömd hemma i Örnsköldsvik, men Lisa övertygade mig om att det inte var så :) Projektarbetet verkar typ löst också --> man kan åka till Sydamerika! Måste bara hitta på en naturvetenskaplig anledning att ha som projektarbete där ... Men det fixar vi! :D

 

Nu saknar jag alla hemma i Ö-vik och hemma. Bara Sverige, Ö-vik och allt. Jag har det superbra här, men sakna sitt absoluta, riktiga, första hem måste man väl få göra? :) See ya! :D


        


Sorry till alla som inte kom med här på mina bilder, ni är inte glömda! :D Hittade ingen bild och så! :)


See ya!


  

  

Av Ida - 19 april 2011 18:38

Är grymt bra, så den lyssnar jag på nu. Är seg i hela kroppen, skulle bara vilja krypa under ett stort täcke och se på film, helst den tredje Twilight-filmen, den känner jag verkligen för att se just nu. Men utbudet av film är inte så stort i Idas "dessa-filmer-har-jag-här-i-Spanien"-samling, så jaa..jag får se vad jag gör åt mina Twilight-cravings.


Borde plugga något så grymt också, men orkar verkligen inte; jag har ju påsklov ju! Då borde man ju få vara ledig!


Nepp, ska ringa Hanna nu och se vad de tänkt hitta på ikväll! :D See ya!



Av Ida - 19 april 2011 00:35

Alltså! Idag hade jag världens moment! Vi var i en klädaffär i Málaga och så tar en låt i högtalarna slut och så börjar nästa; jag reagerar ju direkt och ba: Oj, vad likt det där var Noise.. Och visst var det det! Så hördes introt till Noise av ingen mindre än världens bästa Tokio Hotel!! :D Åh, vad jag blev lycklig! När senast spelades en Tokio Hotel-låt i en butik (då jag har hört det?) - never! Någon gång för flera år sedan hörde jag Monsoon på radion på Subway, men där i butiken...! Wow! Och Noise också!! Världens bästa låt och från deras nya låtar liksom! :D


Låten bröt av de annars så odifferentierade låtarna, lyste upp min redan så upplysta dag och gjorde mig alldeles lycklig :D


Otroligt hur mycket man kan älska ett band - och en låt <3<3


  Make some Noise! Here on earth! :D



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards