idaifvrig

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Ida - 3 april 2011 20:27

Alltså, jag kom att tänka på denna låt, och den är ju bara så otroligt bra! Han är ju grym! :) Och så sann sång :D En talang är vad han är, Ulrik Munther.


Av Ida - 3 april 2011 16:54

Tja,


håller som bäst på att försöka skriva mitt tal till nationella. Det går väl...ganska bra tror jag. Hoppas jag. Men shoot. Är inte särskilt bra på muntliga grejer, blir ju sjukt nervös när det väl gäller. Jaja, får väl hoppas att det går bra ändå.


 




Av Ida - 3 april 2011 01:43

Ikväll har vi varit ute med spanjorer ännu en gång :) Supertrevligt :D Gick först till en restaurant och åt en trevlig och supergod middag :) Sedan begav vi oss till biljardstället. Vid andra omgången fick vi liiiite spanjorpublik; fatta nervöst! Jag menar, ALLA stirrar ut en när man ska koncentrera sig och skjuta och så är man ju såklart SÄMST på biljard (jag menar, hur ofta spelar jag biljard liksom!?) Jaja, när jag väl fick i en boll (efter alla som jag missat), så blev det ett himla jubel och uppskattning, så det var rätt kul ändå :)


Sedan gick vi och käkade glass :) Gött! Trevlig kväll/natt!


P.S Bara för att skryta lite extra om Spanien: Jag gick i shorts hela kvällen^^ D.S



 

        David som skulle visa sina kunskaper i hiphopdans :) Cool var han :)         

See ya!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards