idaifvrig

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Ida - 2 april 2011 19:50

Tja!


Har nyss varit på stranden i några timmar med Lisa, Viktoria och Anna då såklart :) Vi lekte lekar och badade i havet! Eller jag och Viktoria badade :) Vädret var lite mulet, men det var nice ändå!


Nu ska vi göra oss iordning; ska träffa lite spanjorer på teterian :D


See ya!

Av Ida - 2 april 2011 14:47

;P Hos Idas ultraljudstudio, eller vad det ska kallas. Jag misstänker starkt att hon väntar fyrlingar; samtliga hermafroditer*


      



*Tvåkönade, om jag fattat ordet rätt ...



Av Ida - 2 april 2011 11:45

Jag glömde nämna att vi i tisdags var på teater! För andra gången :) Det var på samma ställe i Málaga :)


Förra teatern fattade jag inte rent språkligt, kunde för lite spanska då, och så satt vi så långt bak, så jag misstänker att det kan ha varit en bidragande faktor till att vi inte kunde förstå så bra, om vi nu inte hörde orden så bra liksom ...


Men! Denna gången förstod jag hela teatern, språkligt och på alla sätt och vis! (Så satt vi längst fram också^^) Det var riktigt kul att se på teater! Det borde man göra oftare :) Och det var en bra teater! Och grymma skådespelare :) Riktigt stolt över mig själv att jag fattade! Och! Det kanske visar att man lärt sig lite spanska ändå? YEEEEEAH!! Åh, vad glad jag blev :) (Teatern hette så som rubriken lyder :))


Inga bilder fick tas inomhus, men innan tog jag bilder (utomhus i det fina, soliga vädret^^) :)


   

Ha det kung! :)






Man fi

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards