idaifvrig

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Ida - 12 april 2011 20:06

Datorskit. Den bara lägger av HELA TIDEN! Sjukt jobbigt! Har gett upp helt försöket att ladda upp videor på Youtube nu.


Har pratat med lillasyster. Härligt att prata en stund. Hoppas hon ringer tillbaka snart, hon sa att hon skulle göra det ...^^


Vad mer finns det att säga. Jag är fortfarande sjuk. Eller nåt i den stilen. Måste bli frisk! Missade bad idag - jag diggar ju att bada så det var ju skitigt. Jaja.


Hoppas att saker löser sig i alla fall.

Av Ida - 12 april 2011 13:20

Usch. Vaknade inatt och mådde pyton och morgonen, när jag vaknade av väckarklockan, pryddes av samma hemska halsont och täppta näsa. Hela kroppen var inte alls redo att gå till skolan idag, så jag stannade hemma. Sov till ungefär 12.00 och nu sitter jag här och kollar på film.


Uschabuscha. Ville inte vara sjuk idag och jag vill verkligen bli frisk tills Hanna med flera kommer hit (på torsdag)! Får vila ordentligt - dessutom har jag ju svenska-nationella på torsdag - det får jag ju inte missa.


Angående sjuklingen här: Anna gissade att jag fått solsting; kan man få det? Alltså bli sjuk av det på riktigt?

Av Ida - 12 april 2011 00:18

Helgen och denna måndag har ju som sagt spenderats i Sevilla och Huelva. Sevilla var superfint och vi hade en supermysig dag där :D Huelva var otrolgit kul att återvända till :D Träffade Brian (kul att se honom igen!) som var till Sverige i nian, vi bodde nu hos honom. Stötte även på Javier, Manú och Carolina; fick lite olika reaktioner ifrån dem, haha, var superkul att se dem igen! Carolina uppbringade ett extremt kramkalas så det sjöng om det; åh, vad det var kul att se henne! :D


Finns ju såklart hur mycket som helst att säga. Typ som att vi:


* Haft upp till 37-38 plusgrader(!); I know! Asvarmt!

* Vi besökte exempelvis Estuaria; skolan som vi var till med klassen i nian och träffade en av lärarna som var med i det utbytet :D Vi besökte också många fler ställen, som vi var på när vi var där i nian. Mycket roligt! :D

* Jag har bränt, bränt, bränt mig; är helt röd! Och det gör jätteont! Och dessutom bara på framsidan av kroppen, eftersom jag tänkte att jag skulle satsa på den sidan när jag solade, men det bidde ju som sagt inge bra ... Dumma jag. Men jag smorde in mig med solkräm, jag lovar! Men det är ju nå fel, jag blir alltid röd ändå! :S

* Spanskan där var assvår! Fattade typ ingenting, var tillbaka på ruta ett igen! Men det kändes lite bättte när min värdbrorsa sa att han, som spanjor, inte heller fattade vad de sa. Så särskilt dålig på spanska känner jag mig inte då ;P


Nu måste jag sluta. Ni orkar inte läsa mer tror jag^^ Grattis till den som orkar läsa ända ner hit^^ Bilder får ni någon annan dag :D See ya!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards