idaifvrig

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ida - 24 augusti 2010 11:06



                        10 dagar kvar!

Av Ida - 23 augusti 2010 23:20

Wohoo! Fångarna på fortet is back! Amazing --> ett av mina absoluta favoritprogram alltså =) Helt awesome :P


Det som är absolut kung är ju att det är samma personer som förut som håller i programmet, helt awesome =)


   Fader Fourah, han var coolast! Synd att han inte är med i denna omgång/nypremiär av Fångarna på fortet ...


Av Ida - 22 augusti 2010 23:07



                       12 dagar kvar!

Av Ida - 22 augusti 2010 18:20

Tjo!


Idag har jag övat med Botnia-kören; haha, helt crazy, men vi har under denna hela kördag övat EN låt =) Dessutom var detta inte första gången vi övade; vi har övat den först en gång i typ februari eller nåt, sedan en hel kördag i maj och så nu. För EN låt :P Inte klokt, men Gud vad bra den sitter nu alltså. Den ska sitta perfekt!


Och alla de som inte hör perfektionismen när vi sjunger den LIVE på invigningen av Botnia-banan...då ni...haha =)


Nu ska jag städa. Kul! Not.


Ciao!

Av Ida - 21 augusti 2010 23:41

Denna dag har varit fantastiskt bra =) Åh, vad roligt det är att fylla år! Ska njuta alla timmar på detta dygn. Nu är det tråkigt nog bara några minuter kvar tills det blir den 22 augusti, men jaja, så är det och så får det vara. Livet måste gå vidare, haha =)


Men iaf så var denna dag fantastisk och jag vill utbringa ett stort TACK! till alla som grattat mig på olika vis =) Jag är superdupermegatacksam för allt jag fått med mera! Kram till er alla!


Puss och kram!

Av Ida - 21 augusti 2010 11:02

Wohoo! Så var man 17 år! =) Dagen av alla dagar är här - min födelsedag!   


Väcktes i morse av hela familjen som kom in, sjungandes, genom dörren och väckte mig med ljus, fika på sängen och presenter =) Jag fick filmen New Moon, kläder, en bok och bambadambadam...EN ROSA RESVÄSKA! Yeh! Jag fick den! =) Happy happy happy! =) Alla presenter var verkligen helbra, åh, vad kul det är att fylla år! Och tack så jättemycket för alltihop!


Kram från födelsedagsbarnet!   

Av Ida - 20 augusti 2010 12:52

      


                                 1 dag kvar!

Av Ida - 19 augusti 2010 19:51

Måste bara säga att Titanic är världens bästa film! Den har allt! Och jag börjar då gråta varenda gång jag ser den, eller förresten; jag behöver inte ens se den för att börja gråta, jag kan bara höra den underbara musiken för att tårarna ska trilla nedför kinderna. ;P Och skådespelarna är så bra, storyn är så bra, ALLT är bäst!


www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards