idaifvrig

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Ida - 19 augusti 2010 19:51

Måste bara säga att Titanic är världens bästa film! Den har allt! Och jag börjar då gråta varenda gång jag ser den, eller förresten; jag behöver inte ens se den för att börja gråta, jag kan bara höra den underbara musiken för att tårarna ska trilla nedför kinderna. ;P Och skådespelarna är så bra, storyn är så bra, ALLT är bäst!


Av Ida - 19 augusti 2010 18:34

                            


                           15 dagar kvar!

Av Ida - 19 augusti 2010 17:22

...fyller 82 år idag! Hjärtliga gratulationer! Ringde och pratade med honom idag och han hade fått flera presenter, rom, vin, blommor och trisslotter. Men han vann ingenting, men han lät glad ändå =)


Grattis igen morfar! <3<3


  

Morfar och mormor <3 Love you! <3

Av Ida - 19 augusti 2010 14:08

Haha, hejsan!


Tog mod till mig och ringde (ja, ni vet ju hur feg jag är på att ringa)Cecilia idag (en tjej som gått på Svenska Skolan i Fuengirola) och hipp som happ; nu ska vi träffas över en kopp kaffe (eller coca cola i mitt fall ;P) i helgen och prata om detta. Jag känner ju henne inte for god´s sake! Men det lät ändå bra och trevligt, så ja, jag får helt enkelt hoppas att det går bra! =)


Nu blir det till att städa ur bussen för denna sommar och flytta in på nätterna. Det börjar bli på tok för kallt för att det ska vara trevligt att sova där. Eller ja det är fortfarande trevligt, men när jag nu har sovit med tjocka mjukisbyxor, sockar, en långärmad pyjamaströja och en tjocktröja ovanpå den; då tror jag att det är dags att flytta upp till varmare breddgrader (upp till huset) =)


Sedan hade jag också tänkt skicka ned flightnummer, eventuellt mina senaste betyg (ner till Fuengirola) och en frågan om vad som hänt med min blivande värdfamilj som inte alls verkar ha nån tanke på att delge mig vilka de är överhuvudtaget ... Sedan ska jag också fara ut och springa och sedan kanske jag börjar packa lite smått. Efter att jag städat så det ser någorlunda fint ut här hemma.


En riktig fixardag, helt enkelt.


Ciao!



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards