idaifvrig

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Ida - 1 augusti 2010 23:40

Nu är jag trött, trött, trött känner jag. Ska gå och lägga mig. Bjuder på en, enligt mig, skön låt att lyssna på såhär i augustinatten =)


"Jag tänker be för Sverige" heter låten. Gör gärna det. Be för Sverige. Sverige behöver det. Mer än någon anar. =)


Av Ida - 1 augusti 2010 15:22

Jag har varit på ett läger som heter Tejp denna vecka; asnice! Det är ett kristet läger, där Jesus står i centrum och det har verkligen varit jättehärligt att se att så många andra ungdomar är kristna och tror på Jesus =)


Det innebar en stor grej, detta läger; Nu är jag verkligen REAL kristen. Innan har jag också sett mig som kristen, varit kristen, men inte insett riktigt vad det egentligen är. Vetat om Jesus och vad han har gjort har man ju, men liksom...ja, det går inte riktigt att förklara. Det har lägret visat och det är helt otroligt! Alltså, vill man ha fysiska bevis på Jesus, kom till Tejp =) Stolt kristen är jag också =)


Älskade verkligen dessa föreläsningar och gudstjänster; de bröt helt trenden med långtråkiga predikningar mm; föreläsarna skämtar, kliver rakt ut i publiken (på bänkarna) och har bildspel. Och lovsångerna är nya riktiga rock/pop/lovsångslåtar med go i. =)


Träffade också nya goa vänner, från kors och tvärs i Sverige, och återsåg gamla vänner =)


Nu ska jag fara och jobba. =( Är verkligen superopepp på det, men jaja, man måste ju.


Ciao!



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards