idaifvrig

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Ida - 6 augusti 2010 20:53

Reebok håller en tävling där man har chans att träffa Tom Kaulitz och vara med honom backstage, på soundcheck och på ett femstjärnigt hotell med mera. Men inte är det för Sverige inte! Nej, de begränsar sig till Tyskland, Schweiz och Österrike. Hmm, bad! Tack så mycket!


Jaja, man får väl gratulera de tysktalande istället till chansen.


Ciao!


     

Av Ida - 6 augusti 2010 15:44

Min rektor ringde nyss om datorn och vet ni vad!? Jag får ta med den -alldeles gratis! =)=) Guess who´s happy? =) Ett stort >TACK!< säger jag =)


Nu ska jag och lillebror dra in till stan för att kolla vad det kostar att laga datorns skärm och hur länge det isf tar.


Hejsvejs!


Av Ida - 6 augusti 2010 13:32

Gud, idag är det precis en månad kvar tills jag börjar skolan i Spanien och ännu mindre tills jag verkligen åker dit! Hjälp! =)


Igår var Julia här och vi kom in på samtalsämnet Spanien och det blev helt plötsligt så himla gastkramande verkligt att jag ska bo i Spanien ett år ... Blev nästan osäker, men Emma kunde övertyga mig om att jag kommer ångra mig om jag inte far, och att fara är ju precis vad jag vill, så hon har rätt.


Har börjar skriva packlistan; allt ska kommas ihåg. Men tror jag fått med det mesta viktiga, men jaja, vi får se =)


Har också ringt till min rektor idag angående datorn. Jag frågade om man fick hyra den under året istället (tack för idéen Fyran =)) och hon skulle höra med någon hur de gjort på andra teoretiska skolor i landet, och sedan ringa upp. Så nu väntar jag på att hon ska göra just det. Vore ju en lättnad om jag slapp köpa en ny dator bara för att ha en i Spanien. =)


Ciao!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards