idaifvrig

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Ida - 11 augusti 2010 23:00

  

     

 

      23 DAGAR!

 

          

Av Ida - 11 augusti 2010 22:58

Tjooo!


Tänkte det var på tiden att påbörja en nedräkning nu, tills jag åker till Spanien alltså =) GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD vad jag längtar nu alltså, helt sjukt! =) Haha, det bara pirrar i magen av längtan när jag ser på bilder av Spanien och Mijas Costa/Fuengirola   


Jaja, nu börjar jag nedräkningen! Wohoo! =) Se nästa blogginlägg =)

Av Ida - 11 augusti 2010 21:14

Tjo!


Idag har jag köpt mig ett par ursnygga pums, men det visade sig att de typ var lite sönder när jag kom hem, så måste tillbaka och byta ut dem. Hmm, lite surt, men inte hela världen. (Bara det nu finns andra i samma storlek, det måste de ha!)


Sedan hittade jag precis en sådan rosa resväska som jag ville ha, men den kostar ju såklart multum också. Ska försöka övertyga pappa om att betala den, ringde honom när jag var på affären och det gick NÄSTAN ... Nästan, nästan, nästan gick det. Men måste fortsätta med mitt övertygandesnack när han kommer hem: "Ah, men den är ju asbra, håller asbra och dessutom måste jag ju ha en när jag far till Spanien! Dyraste märket som finns på resväskor? Jo, det är ju det, men tänk vad bra den är! Man kan till och med låsa den..."

 

Man kan ju alltid hoppas på mirakel.


Ciao!

 

 

Av Ida - 11 augusti 2010 14:22

Tjo!


Idag tänkte jag och systeryster dra till stan -igen. Var ju dit i förrgår också, men åker dit idag igen =)


Idag tänker jag spana efter en resväska som jag kan ha till Spanien; en fet, stor, big, cool, ROSA, resväska. Japp, rosa ska den vara. Fatta vad coolt! Den kommer ju att sticka ut ur mängden, så jag kommer ju inte att ha något problem att urskilja den på väskbandet på flygplatsen iaf ...:P (Men kommer säkert inte hitta min fina drömresväska här i Ö-vik, varför skulle de ha en sådan liksom...?)


Först ska jag däremot ut och springa!


See ya!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards