idaifvrig

Alla inlägg under februari 2011

Av Ida - 13 februari 2011 22:17

Tjaaa. Är heeelt himla stel. Har suttit på samma hårda stål typ hela dagen. Var tvungen att plugga bort så mycket som möjligt idag. Har gått väldigt bra, men nu är man stel. Och hela tiden kommer man på nya arbeten som borde göras. Jaja. Får jobba på ett litet tag till.


Sorry att jag inte svarat på kommentarerna som jag så fint fått =) Ska ta tag i det imorgon eller nåt =) Älskar ju att få kommentarer, så fortsätt gärna med det! (Kommentera så mkt som möjligt tills imorgon vetja, så får jag se imorgon när jag svarar på dem ;P)


See ya!

Av Ida - 13 februari 2011 13:47

Känner ni nostalgin 90-talister?


Av Ida - 12 februari 2011 18:45

Mattias: When Chemists die, we Barium.

Felicia: Guess you couldn´t Curium.

Mattias: No. Their days dancing in Neon are over.

Jag: What a shame to just die! They couldn´t Zink lower ...

Mattias: Unless they lived in Americium.

Jag: No, I think they lived in Germanium.

Mattias: Einsteinium lived in both.

Jag: I wonder where David COPPERfield lived?

Mattias: Hahaha, I think he was Manganese.

Jag: And what about Freddy Mercury?

Mattias: Heard he sold Platinum.


  (För er som inte förstår poängen i detta ovan: ta en titt på engelska Periodiska Systemet över kemiska grundämnen ...)


Av Ida - 12 februari 2011 15:24

Hejhej!


Är nyss tillbaka från träning; har sprungit och haft styrketräning --> MAQ, som jag nämnt tidigare. Man får verkligen träning! Asbra är det =) Kommer bli ett muskelpaket efteråt eller nåt, med alla dessa vikter ... ;P Men det gillar vi!


Har inte bloggat på ett tag, känner jag. Har inte direkt haft mkt plugg för mig, men vi har tränat rätt mycket på eftermiddagarna (MAQ), så när man kommer hem är det typ äta och sedan lägga sig. Men; var ute med spanjorer igår igen, kan ju berätta + visa bilder om det - sen. När jag får tid, för idag (och imorgon) måste jag verkligen plugga en massa.


See ya!





Av Ida - 9 februari 2011 22:35

Var (faktiskt) rätt pepp på att plugga ikväll, räknade upp en massa grejer jag tänkte göra. Så såg jag helt plötsligt att klockan var rätt mycket. Iaf mkt för plugg liksom. Så då bidde det blogg och facebook istället. Rättprioriterat? Njaeee, tror liksom inte det ...


Ska nog plugga lite ändå. Är inte trött. Än.

Av Ida - 8 februari 2011 21:19

Spelade upp estetiskt val-arbetet idag. Det kom lite fler än jag väntade mig. Ops, liksom och så blev jag nervös. Och så...sket det sig, höll jag på att säga. Fast det gjorde det ju faktiskt inte. Inte helt. Det gick inte så bra som jag ville, men folk verkade inte har märkt något. =)


Fortfarande är ju musik det bästa som finns. En av de absolut roligaste sakerna i livet. Musikläraren sade att jag och Lisa "måste" uppträda fler gånger. Inga problem! ;)

Av Ida - 8 februari 2011 15:27

Sitter och tittar igenom bilderna på min kära systeryster på facebook. (Stalker? Nejjö, storasyster jöö! :P) Vad gör man när man inser att ens syster är så grymt mycket snyggare än en själv, så det går liksom inte ens att jämföra? Jag vet inte. Because I just did.


(Inte för att jag insåg det idag då. Jag bara valde att skriva det idag ;P)


(Emma. Hoppas att du blir glad när (om) du läser detta: det är ju nämligen en grymt fet komplimang till dig!)



Av Ida - 7 februari 2011 15:14

Har inget att göra förutom att plugga, min högra lins känns inte bra och jag har inte glasögonen med mig, och jag är hungrig. Men förutom det är livet på topp och det är bara två veckor kvar till lov! Me gusta!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards