idaifvrig

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Ida - 6 februari 2011 14:20

Jag var nog med om (i mina ögon) en av världens coolaste grejer igår. Vi hade stämt träff med ett gäng spanjorsungdomar. Vi kom till mötesplatsen - och de dök upp! (Man hann ju tänka först; de kanske dissade oss, de kanske hade andra gäng att gå till.) Men så kom de i en bil och there they were! Så gick vi, tillsammans i grupp med spanjorer, mot El Paseo Maritimo.


I början av året såg vi en massa ungdomar på ett torg vi El Paseo Maritimo. Tänkte: Wow, tänk om man bara kunde gå in där och snacka med folk, tänk att få vara med de där spanjorsungdomarna. Men de ser ju så svåråtkomliga ut. Nu var vi där. Mitt i! Och hälsade och pratade med en massa spanjorer. Knöt kontakter. Kindpussades och skrattade. Ida was in heaven. Sedan gick vi och dansade och Clara, Claudia, Yvana och de andra visste precis hur man skulle bete sig för att komma in på barerna med mera. Grymt coolt att se och höra "inside"-tips och så från spanjorer, som vet vad de snackar om. Att få vara MED dem, inte bara titta på dem och tänka: åh, vad grymt det hade varit att få vara med dem =)


Nu måste jag sluta. Men jag hade iaf en så extemt grymt härligt bra kväll igår! Gick och lade mig runt halv fem på natten/morgonen. Men vad gjorde det? Jag hade ju haft världens härligaste natt! :D


           

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards