idaifvrig

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Ida - 19 februari 2011 23:06

Tjenahejsan! Noticias:


*Idag har jag och Anna varit på en big paseo (promenad), hittat en mysig undangömd asfin park, suttit i hamnen och kollat på havet och så har vi käkat glass på en Chiringuito (bar utmed strandpromenad) - awesome =)


* Varit på spansk bio - superbt! Förstod inte allt, men filmen var vacker. En fin historia och man fattade tillräckligt för att tycka att den var bra =)


* Anna går och sjunger på Tokio Hotel-låtar; YEAH! Jag har lyckats! Eller nåt =) Jag brukar ha den inverkan på folk; min lillasyster har också lyckats lära sig Tokio Hotel-låtarna på något vis. Hur, ja det kan man ju undra ... (Kanske någon person som sjunger dessa Tokio Hotel-låtar hela tiden? :P)

 

*Imorgon avgår flyget mot Barcelooooonaaaaa!! Yeah!! Ska bli awesome! =)=) La Liga-match imorgon i Camp Nou mellan Barcelona och Bilbao; super! Måste packa nu!

 

Och nu över till bilder:

     

 

 

  

 

            

 

Haha, erkänn att jag ser liiite kändisaktig ut, typ som om jag går och försöker undvika alla paparazzis som fotar mig och vill intervjua mig ...^^ Vilken blick dessa journalister får, eller hur? ;P

 

Anna i full karong (karong? ;P) mot kameran. Jaa, vet inte vad hon ville säga med det, men jaa, vi hade en nice paseo iaf! =)

 

Over and out. Eller nåt. =)

 

 

 

Bio

Av Ida - 19 februari 2011 17:40

Sticker på bio nu! Hörs sen! =)

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards