idaifvrig

Alla inlägg den 1 februari 2011

MAQ

Av Ida - 1 februari 2011 22:15

Så heter det vi ska träna :) Vi assisterar en tredjeårselev (gud vad Harry Potter-igt det lät^^) i hans projektarbete genom att delta i träning typ fyra gånger i veckan. Idag hade vi styrketräning i två timmar. TVÅ timmar! Yeah. Kände mig rätt bra efteråt :P


Imorgon kör vi igen. Och på fredag och på lördag. Magrutorna kommer väl lysa genom tröjan efteråt^^


See ya!

Av Ida - 1 februari 2011 21:50

Klurig rubrik va? Den får ni ta och klura på allt. Fick ett mejl nyss. De frågade om jag ville vara mattant för konfagänget i Solberg. Shoot vad det hade varit kul! Mattant tänker ni, skitkul, not .. Men jo! Det är askul! Speciellt med konfirmandisar^^ Det är superkul! Skitans att jag inte var hemma då. Skitans. Jaja. Jag får ju vara i Spanien :) Det är jag ju naturligtvis superglad för :)


Hoppas de frågar nästa år igen! :)

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards