idaifvrig

Alla inlägg under februari 2011

Av Ida - 17 februari 2011 21:17

Ååå, min lillebror måste ju vara världens sötaste! Sitter och pratar med familjen på Skype och i bakgrunden hör man Johan sjunga:


"Jag är lycklig! Ja, jag är lycklig! Jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag. Jag är lycklig, ja, jag är lycklig, jag är lycklig hela veckan lång!"

 

Sååå söt! Mitt hjärta smälter! <3


  

Av Ida - 17 februari 2011 20:53

Vilken är den roligaste kemiska reaktionen?


Svar: H₂ + I₂ --> HI + HI


Hahahahah! Fattar ni? :P

Av Ida - 17 februari 2011 19:31


Hur bra kan ett band och en låt vara? Tokio Hotel verkar inte ha nån hejd på bra-het. Thanx för det guys! Ni är bäst! <3


(Tänkte ladda upp en liten fil, men det bidde inge bra, så nu får ni ta denna (eventuellt) fans-skrikande videon, men så ni förstår kanske liiiiite av hur det var på konserten. Nej förresten, ni som inte var där kommer nog aldrig förstå, men enjoy i vilket fall som helst! :D:D)



Av Ida - 17 februari 2011 00:00

Jag måste ju vara något av en idiot. Helt ärligt talat. Har snart ett matte D-prov, som jag inte kan nästan någonting av + svenskaläxa och jaa, jag behöver inte räkna upp mitt plugg. (Ok, helt överdrivet mkt är det ju faktiskt inte, men ändå) - och så har jag bara degat framför datorn. Heeela kvällen. Har verkligen inte orkat ta tag i det. *Skyll dig själv, skyll dig själv, skyll...* Ja, så kommer det nog låta på matteprovet. Soy una idota.

 

Bueno. Nu ska jag nog sova. Och så stiger jag upp tidigt och pluggar imorgon, fast jag har sovmorgon till 12.40 Det gör lite ont, att wasta bort en hel sovmorgon bara sådär, men är man en opluggande noctámbula* så får man stå för det. Godnatt.


*nattuggla på spanska





Av Ida - 15 februari 2011 22:09

Well ... Jag tror Tokio Hotel vinner med rätt så stor marginal. Rätt så --> väääldigt stor marginal. Sitter nämligen och lyssnar på the guys och minns Tokio Hotel-konserten, som om det vore igår. Såååå grymt braaaaaaa!! ÅÅÅ, vad jag vill se dem igen! För det var ju verkligen en av mitt livs bästa kvällar! =) Älska Tokio Hotel <3


  

Av Ida - 15 februari 2011 15:07

Tjena. Sitter här och räknar matte och har det alldeles lagomt kul. Men jag måste verkligen råplugga. Egentligen vill jag lyssna på de här killarna:



Men ... jag har inga hörlurar med mig och dessutom så var det ju matte som var prio 1 ...


Tjadå.     

Av Ida - 14 februari 2011 21:04

Jag fullkomligt älskar musik! Sång, spela instrument, lyssna på musik. I love music. (När vi ändå snackar Alla Hjärtans Dag ;P)








Av Ida - 14 februari 2011 14:51

Yeah - nu har jag svarat på kommentarer! grattis till mig själv =) Och tack från er kommenterare =)


Nu väntar jag på att musikalövandet ska börja - bör nog ta och sätta igång att räkna lite matte innan, har lovat mig själv att jag ska råräkna det denna vecka. Har prov direkt efter lovet.


Soooo, math it is. I´m out of here. Tjolång!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards