idaifvrig

Alla inlägg under november 2010

Av Ida - 5 november 2010 14:11

...hinner man inte blogga. Ok, strid och strid. Plugg alltså.


Dagen har varit utomordetligt trevlig: I alla fall morgonen; jag och Anna har nämligen käkat hotellfrukost på ett fyrstjärnigt hotell. Det ni!   Det var inte illa :P Annas föräldrar bjöd oss =) Ikväll ska vi äta middag på en restaurang och fenomenet återuppträder: Annas föräldrar betalar :P Haha, riktigt trevligt att de kom hit alltså .. Nej, inte så. De är jättetrevliga, så det är kul att de är här!


Igår hade jag fysikprov, gick väl hyfsat bra tror jag =) Hoppas jag, med andra ord, typ :P Nu väntar bara biologihemprov och matteprov. Ida goes happy! *Not*


Nej, nu ska jag inte babbla på, utan dra mig uppför trappan till engelskan.


Stay tuned - pictures are on their way!



Av Ida - 3 november 2010 16:54

Yeeh, fysiken kommer att uppta heeela min eftermiddag och kväll, det är ett som är säkert. Prov imorgon; kommer gå åt skogen.


Nu är Annas föräldrar här och har rundvandring i huset medan jag sitter här och bloggar och är så oduktig man kan vara (inget fysikplugg ...).


Neee, nu måste jag bita i det sura äpplet och börja med skiten fysiken* hette det ja. Just så ja. Jättefint.


Ciao!


*Egentligen är fysik inte så farligt, men innan man väl slagit upp böckerna you know...Då är mycket jobbigt.

Av Ida - 1 november 2010 13:12

Haha, yeah! Gör det. På mig :P Jag är nämligen med i en liten tävling om bästa höstbilden på denna blogg:http://jonassonemelie.blogg.se/2010/november/hosttavling-avslutad.html  =) Det står mellan mig och en till bild, och min bild är inte den typiska svenska höstbilden, utan en bild på hösten i Spanien =) Som omväxling =) Så tryck på länken här ovan och rösta på mig vetja! Det är bild nummer 2    


Kram!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards