idaifvrig

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Ida - 27 november 2010 14:06

Man måste ju bara älska IKEA! Jag har länge undvikit att åka dit för jag tyckte det var för svenskt. Men i denna juletid, då man längtar nå fruktansvärt efter jul - då var det otroligt härligt att få åka till IKEA; det peppade upp hela kvällen :)


Vi käkade kättbullar, potatis, brunsås och lingonsylt, shoppade julsaker och gjorde spanjorerna medvetna om att vi var svenskar (utropade: SMÅLAND! Och läste alla alla svenska namn på alla saker ashögt, bara för att vi faktiskt kunde uttala Ö:na --> vi ville väl visa spanjorerna vilket land som är bäst helt enkelt ;P). Angående julsaker så köpte jag en julstjärna till fönstret och så köpte vi luktljus och ljuslyktor att ha dem i :)


När vi kom hem pyntade vi och åhh vad det blev mysigt!! Julsånger på det från ingen mindre än kören Nota Bene från Ö-vik :) Nu är hela jag fylld av jul. Så nice!


  

              


www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards