idaifvrig

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Ida - 8 november 2010 14:52

   Haha, hej!


Idag har jag bl.a.:


  • Försvarat Tokio Hotel på spanska, så att ingen i min spanskagrupp längre kan tvivla på vilket band jag gillar ... (Säger någon något dumt om Tokio Hotel, då får de med mig att göra, så det så.)

  • Beklagat mig en, två och 100 gånger över matten och som det ser ut så kommer det gå totalt åt skogen. Hjälp eftertraktad!!

  • Varit sur även idag efter att jag missade Tokio Hotel igår på MTV. Kan fortfarande inte sluta gräma mig över att han bytte kanal! Det var ju JAG som såg på TV, eller? Då är det väl jag som säger till när han kan ta över. OK?

Halv fyra ska jag gå på musikalmöte. Blir nog tillsättning av roller och jag vet vad jag vill, men jag vet inte vad jag kommer att hinna med. Så jag får se. Antingen går huvudrollen till mig eller åt någon annan. (Logiskt? Aha :P)


Ciao!


www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards