idaifvrig

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Ida - 11 november 2010 21:43

Tja!


Imorgon drar vi till Madrid! Yeah! Nu har plugget lugnat ner sig för tillfället och det firar vi med att  åka till Madrid :) Skolan har anordnat det; det är ännu en av de resor runt om i landet som skolan anordnar.

Håller som bäst på att packa, imorgon blir det till att stiga upp tidigt för att ta bussen från Ferieplatsen kl. 08.00 och typ 8 timmar senare ska vi vara i Madrid, eller nåt. Más o menos.


Idag har det för övrigt varit en finfin dag :) Efter skolan, efter provet, efter dessa två veckor av totalt pluggnörderi ---> finally free! Tror att jag blivit mentalt stressad och helt slutkörd, för jag har börjat planera som en tok och vill ha varie grej bestämd (jag planerar vad jag ska göra när jag är 22! Inte likt mig, det har hänt nåt i skallen alltså. Ida, relax!), jag har inte levt under dessa två veckor! Men nu ska jag ha ett liv. Jag bestämde ju det för några dagar sen. :)


Feelings just nu:


- Superglad!

- Lättnad, en känsla av frihet

- Saknar min älskade, underbara, kärleksfulla, söta...en-evighet-senare...familj

- Vill baka pepparkakor och lussebullar och avnjuta dessa framför Dieselråttor och Sjömansmöss, med en kopp varm choklad och den tindrande julgranen i ögonvrån

- Vill fara och simma

- Längtar till Madrid!


See ya!


        


www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards