idaifvrig

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Ida - 26 mars 2011 18:43

Hejsan! Sitter och funderar på det här med projektarbetet i trean. Tydligen ska projektarbetet kopplas ihop med det program man går; men inte vill jag för I HELE FRI'N göra ett projektarbete om några himla reversibla kemireaktioner eller om hur mycket tyngdkraften ändras när man hoppar upp och ned, typ. ALDRIG I LIVET! Usch vad tråkigt!


Jag vill göra en revy! Revy, revy, revy! Har nästan fått klarttecken att det booorde gå, fastän jag går natur. Går det inte så byter jag linje till Estet Musik; jag har ju sett fram emot det här med revyskapandet länge nu!


ÄR DET NÅGON FIN LITEN MIKAEL ELIAS-ELEV I Ö-VIK SOM VILL GÖRA EN REVY MED LILLA MIG I TREAN?!?!?!? VÄLKOMNA ATT HÖRA AV ER! KRAM!/IDA

Av Ida - 26 mars 2011 15:42

Vet ni vad jag har gjort? Jag har just klickat hem en rosa Ziperall! JAA! Fick bidrag från mamma&pappa-fonden^^ Tack mamma och pappa! :)


Jag vet, matriell kärlek och allt vad fördomarna heter, men jag längtar, längtar tills den kommer och jag får krypa ned i den! Och tänk den + min rosa resväska! Haha, vissa anser väl att det är fjortisvarning här snart, men jag bryr mig inte ett dugg faktiskt =) Folk får tycka vad de vill :) Jag tycker de är assnygga!

 


Av Ida - 26 mars 2011 00:40

Jag är proppad. Absolut proppmätt. Jag åt så mycket jag orkade och lite till där på den asiatiska restaurangen - fattar ni hur gott det är där?


Jaja, det finns nog inte så mycket mer att säga för idag. Ska nog krypa till kojs och läsa lite bok tror jag - åh, vad mysigt! Godnatt!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards