idaifvrig

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Ida - 20 mars 2011 23:15

Vad hände? Helt plötsligt blev klockan 23.16 Jag som tänkte räkna matte. Ska jag räkna matte nu, eller kliva upp tidigt imorgonbitti och göra det?


Jag gör nog några tal nu, jag är inte så jättetrött. Men sedan blir det godnatt! =)


Jag önskar er en god natt alla fina bloggläsare där ute! =)


 

Av Ida - 20 mars 2011 18:39

Världen. Tycker den här låtens video träffar precis i skottgluggen. Grymt fin låt, och förstår ni inte tyska, så gör det ingenting; det är videon till den som är det viktiga nu. En liten tankeställare kanske. Vad kan vi göra för att förbättra den här världen?


Av Ida - 20 mars 2011 15:16

Fick vakna vid fyra, då bussen avgick klockan 05.50 på morgonen, men det var det värt! Grymt vilken härlig dag! Ååå, snowboardåkning i Spaniens snöiga Sierra Nevada var en otrolig upplevelse, och inte blev det sämre av blå himmel och strålande sol :D Backarna var überbra! Helt lagom lutning och så var det sittliftar =) Bara liften var ju värsta upplevelsen, så allt var superbra! Fick också nörda solkräm hela dagen --> var så kul, efteråt var i princip alla vi såg helt röda i ansiktet, men inte jag och Anna, vi var ju lite lätt bruna istället, eftersom vi nördat solkräm. :)


Bilder!


                    



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards