idaifvrig

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Ida - 11 mars 2011 01:42

Hade inte tid att blogga om det då, och ännu mindre tid har jag haft sedan dess. Men! Faktum är ju att det i fredags var 4/3, vilket innebar 1-ÅRSJUBILEUM FÖR TOKIO HOTEL-KONSERTEN! Åå, kommer fortfarande ihåg konserten, känslan, Bill, Tom, Georg och Gustav...ja, ALLT sådant! Åå, var helt underbart!


Åskan gick på fredagen och såklart även på kvällen när jag ville se Tokio Hotel-DVD:n på konserten; var ju tvungen att dra ur alla kontakter till datorerna osv. Men! Sent på kvällen slutade åskan gå och Tokio Hotel it was! Riktigt nice!


Tokio Hotel - always in my heart <3


  Kärlek <3

 

 


Av Ida - 11 mars 2011 01:19

Jaapp, sämsta internetuppkopplingen här då. Great! *Not* Så bloggningen sackar ännu mer då.


Gjort matteprovet - gick bra till slut =) Nice.


Har käkat på en gullig restaurant med gulliga familjen (+ Anna, men hon tillhör väl familjen, eller? :D)


Är supertrött, men vill/orkar inte gå och lägga mig. Måste väl. Nice.


Imorgon ska jag på min första spanska steg 6-lektion! Wow. Hoppas det blir nice :D Vi får väl se! =)


Åå, det må regna, men dagen har varit superbra =) Ha det bra!


   Får bli en bild på Anna, bara för att hon har varit så gullig och bara laddat upp bilder på sig själv i bilduppladdningsgalleriet ;P Söt-Anna <3

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards