idaifvrig

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Ida - 13 mars 2011 19:17

Himlarns vad trött jag helt plötsligt blev - mina ögonlock vill bara falla igen framför fysikbokens alla krumilurer. Och så fryser jag in i benmärgen ("Please! Ge mig nååågot varmt iaf!") och det är inte varmt vatten i duschen. Brr.


Nu ska jag bänka mig på det iskalla stengolvet för att lapa lite värme från mitt lilla, lilla element, som jag faktiskt har fått på senare tid.

Av Ida - 13 mars 2011 13:51

Hejsan!

Nu är jag vaken igen! Faktum är att jag varit det ett tag.


Idag händer det någonting! Haha. Jag, Anna och Edvin ska köra en speciell träningsgrej för att liksom se om det ger något resultat och såklart för att få bättre kondition och bli liiiite mer tränade i alla fall =) Under 1 månad ska vi avstå från godis och sötsaker + träna minst varannan dag. Och vi får INTE faila. Det ska nog gå bra. Tror jag. Nog ... nej, då, vi fixar det! Vi börjar idag i alla fall. Det har väl gått bra hittills^^


Får väl uppdatera lite nu och då om hur det går, eller nåt!



Av Ida - 13 mars 2011 05:04

God... Ja, vad säger man, godnatt? När man liksom hejar? Ja, men hej på er i alla fall. Klockan är ca 05.11 och Nattugglan är i skrivartagen igen.   


Inatt (ja, jag kan inte säga kväll, för natt var det) så har vi druckit te på en teteria, och så har vi gått ut med ett helt spanjorgäng. Hur. Trevliga. Som. Helst! Sure, lite stelt i början, man visste liksom inte vad man skulle säga. Dessutom så var musiken så hög att man liksom inte kunde säga vad man ville ha fram, när man väl kom på nåt.


Men poco a poco (så småningom) började vi skämta och prata mer (det berodde inte på alkohol; vi är inte direkt stordrickare jag och mina kompisar  ) och det blev en riktigt trevlig kväll. Sedan när vi skulle hem (runt 04.00) så var spanjorerna så väldigt måna om oss ("Cuidado!" ("Försiktigt!")) och de erbjöd sig att köra hem oss. Så de ordnade och fixade så vi skulle få åka, ville absolut inte att vi skulle gå själva. Och det var riktigt skönt att slippa gå så sent på kvällen. Bilresan gick lugnt (ok, lite dunkande musik då) och säkert, de var ärliga, härliga grabbar.


Det var en awesome kväll :D Kanske, kanske, att ni får en video på lite av utekvällen, imorgon, men det beror på om jag orkar ladda upp den. See ya!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards