idaifvrig

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Ida - 28 januari 2010 12:00

Oj, vad det snöar! Det har snöat oavbrutet sedan igår förmiddag och i morse fick man knappt upp dörren för att det var så mycket snö i vägen. Och en annan kul grej var att vi har ett fint litet hål i vår postlåda...vilket innebär att det var hälften post och hälften snö i den imorse ... Igår var pappa på IKEA, och jag blev jätteorolig sedan när han inte kom hem på jättelänge. Tänkte att han kört av vägen eller nåt. Jag menar, med det snöovädret, hala vägar och så den stora lastbilen han körde. Det kunde ha gått på tok. När jag somnade hade han fortfarande inte kommit hem, så då blev man ännu mer orolig. Men imorse när jag vaknade så var han hemma. Tack och lov!


Idag har varit en hyfsat chill förmiddag; haft engelska och tyska. På engelskan hade vi ett läxförhör som jag iiiinte hade övat på. Men jag hann läsa igenom orden innan, så det gick ändå bra tycker jag:) På tyskan var det ännu fler ord som gällde, vi fick i uppgift att öva på glosor. Ja, det var väl morgonen. Nu ska vi ha Naturkunskap och sedan blir det matte. Bra med matte. Inte för att jag tycker att det är särskilt kul, men jag är efter ett ANTAL sidor, så då får jag tid till att räkna lite.


Annars är det väl som vanligt, har teater ikväll och så blir det väl till att räkna matte, läsa biologi eller plugga kemi. Jaja, vi får se:D


Nu börjar NK:n. Men ha det superbra!


Kram


  

Tidigare månad - Senare månad

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards