idaifvrig

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Ida - 23 januari 2010 22:47

Hej, idag har varit en riktig slappdag. Jag har överhuvudtaget inte gjort särskilt mycket. Väcktes klockan halv ett för att det var lunch, men var fortfarande trött. Hade kunnat sova minst två timmar till! Man blir verkligen helt slutkörd efter en vecka av skoljobb! Och ändå så tar det inte slut på helgen; måste/tänker läsa på biologi/matte/kemi imorgon. Men idag har jag tagit det lugnt. Unnat mig en dags ledighet iaf ... Nej men ok, it works, it works. Nog ska det gå bra med skolan, det tror jag:D:D


Skrev en låt idag till bandet. Ville verkligen att den skulle vara klar tills imorgon då vi skulle ha bandövning. Lägg märke till imperfektformen (skulle); nu ska vi tydligen inte ha det, det gick inte. Nehej? Nej, det har varit så nu många gånger ... Jag ville verkligen öva! Men jaja, det är bara att bryta ihop och komma igen, ok så farligt är det väl inte. Men ja, vi kör helt enkelt någon annan gång. Går det inte så går det inte! (Man måste ju vara positiv!):D:D


Ska nog träna lite nu, känner att jag är såååå otränad! Jaja, ha det gött och hörs!


  

Älskar helt klart musik! <33333

Tidigare månad - Senare månad

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards