idaifvrig

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Ida - 11 januari 2010 17:25

   God eftermiddag leute!


Idag har jag varit i skolan, som vanligt en vanlig måndag. Det som är härligt är att vi har sovmorgon till kvar över 12 på måndagar, så jag måste säga att det inte var en särskilt påfrestande dag. Sedan for vi jag och kollade på tapeter. Emma, min lillasyster, ska tapetsera om sitt rum. Vi hittade två stycken som hon ville ha och så bar det av hem.


Som ni kanske ser så har designen ändrats, och som ni kanske förstod av Ewes inlägg, så är det just hon som fixat det. Tack tack Ewelina, själv så är jag ju så oteknisk som man kan vara, typ ...:D Som ni kanske ser så är det Bill Kaulitz från Tokio Hotel på framsidan, eller vad man säger, och det är ju värt en diskussion det också ...


Jag kan rak i ryggen säga att jag gillar Tokio Hotel, även om man mer eller mindre får skit för att man gör det. "Hata Tokio Hotel!" låter det och man är tydligen helt EMO om man lyssnar på dem. Men hör ni, vet ni vad; kan inte bara alla HÅLLA KÄFTEN om det! Jag har ingen som helst lust att veta hur illa nån tycker om Tokio Hotel, ska ni hata dem, så hata dem i tysthet och stillhet! Det är fegt och vekt att säga att Tokio Hotel suger och att de som lyssnar på dem är emo och så vidare, om man inte ens har lyssnat på en enda låt av dem! Dessutom behöver man inte alls se annorlunda eller bete sig annorlunda för att man lyssnar på dem. Och ingen (finns säkert någon, men ni fattar principen) som lyssnar på Tokio Hotel mobbar/dömer ut någon som lyssnar på något/någon annat. Musikstil är personligt och man kan inte tvinga sig själv att lyssna på någon vars musik man inte gillar. Nej, fegt är det. Och alla ni som gillar Tokio Hotel; stå på er! Tokio Hotel är visst bra (superdupermegabäst!!!) och ni ska absolút inte skämmas eller något sådant för att ni gillar just Tokio Hotel!


Bra då har vi haft den diskussionen. Ni Tokio Hotel-hatare; tänk efter nästa gång ni planerar att tracka ner på en Tokio Hotel-gillare: Musik är personligt och ni kan förstör inte bara glädjen att lyssna på just det bandet, utan också personen själv i fråga.


God kväll




  

Av Ida - 11 januari 2010 13:20

Hejsan!

Idas bästa fyra här! Nu är hennes blogg fixad och klar, så nu är det tyst på henne ett tag framöver.. Kanske...


Ha det fint!

//Fyran till Ida

  


Tidigare månad - Senare månad

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards