idaifvrig

Alla inlägg under juli 2010

M&M

Av Ida - 9 juli 2010 13:18

Yeah. Idag bär det av mot mormor och morfar och resten i Råneå. Kung! Har längtat efter dem i evigheter =)


Nu ska jag packa färdigt.


Ciao!


  

Av Ida - 8 juli 2010 17:36

Yeah, idag har jag och the family varit och badat i Mellansel. Kung, var det =) Haha, skönt att slappa; bada, sola och basta.


Nu ska jag äta middag. Det blir kycklinggryta och ris. Gott!


Tjosvejs!

Av Ida - 7 juli 2010 23:26

Ja, ikväll har jag (och antal hundra ev. antal tusen Ö-viksbor och andra) sett Salem al Fakir i Lungviksparken i Örnsköldsvik =) Det var asbra! Gratis är gott =) Japp, för det var alldeles gratis nämligen. Sponsrat av en rad sponsorer, tack till dem.


Salem är ju ett musikgeni på högsta nivå, det var verkligen jättebra =) Kom dit hyfsat sent, tjugo minuter innan det började, men fick ändå en bra plats; jag såg honom bra i princip hela tiden =)


Sedan gick vi och fikade. Glass. Mums!



Av Ida - 7 juli 2010 11:55

Tjooo alla glada!


Imorse vaknade jag av att pappa körde med sin himla röjsåg ute och jag hade myggfönster, så det hördes ju högt och väl ... Jag ville ju sova!


Jaja, nu är jag ju vaken iaf. Kanske lika bra det.


Ciao!




Av Ida - 7 juli 2010 02:25

Ja, jag är nog en vampyr. Är uppe halva nätterna. Vampyr ...


Nej. Nu ska jag sova.


Godnatt, min skatt, godnatt.




Av Ida - 6 juli 2010 16:16

Japp, idag har jag varit och badat i Idbyn; nice, dock ingen sol, men det var varmt i luften iaf =)


Ikväll blir det till att jobba. Sara ringde och frågade om jag kunde jobba 18-22 och visst kunde jag det, så ja.


Nu ska jag sno ihop en pannkakssmet =) Gott med pannkakor! =)


Kram!

Av Ida - 5 juli 2010 11:23

Åh, Gud, jag drömde inatt att jag och pappa for till Spanien, och så skulle han åka hem och jag insåg att jag skulle stanna här och paniken tog tag i mig. Nej, jag kan ju inte vara borta från dig och mamma, och Emma och Johan...tänkte jag.


När jag vaknade på morgonen, en halvtimma innan jag ställt väckaren (händer inte ofta ...) insåg jag ju att: Gud! Jag ska till Spanien själv! Jag fick en lite panikartad känsla. Tänk om jag inte klarar det?


Fast att göra detta (studera i Spanien) är ju vad jag drömt om. Ska saknad få förstöra den drömmen, eller kan jag övervinna saknaden och njuta till fullo av äventyret?


Nervositeten har kommit.


Ciao!



Av Ida - 5 juli 2010 01:53

Haha, ok, det lät gravallvarligt, men ja, nu har jag sommarlov for real, hela juli månad är iaf fri till att göra exakt vad jag vill! =)


Idag har jag alltså jobbat. Efter det for jag med familjen till stugan, där mina kusiner och farmor och farfar redan var. Vi badade (första gången i år i sjö --> har ju inte varit så himla bra väder innan, och när det varit det har jag jobbat) och så åt vi gott =)


Nyss har jag och syskonen sett film. Det bidde Pirates of the Caribbean 3; Johnny Depp står förstås fortfarande högst upp på min lista över bästa skådespelare ... =)


Hej så länge!


  

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards