idaifvrig

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Ida - 2 juli 2010 15:44

Tokio Hotels nya musikvideo! Wohoo =) Så där var det bland annat på konserten (som det är i videon =))



Av Ida - 2 juli 2010 13:47

Sitter här och skriver brev till den spanska värdfamilj, som jag ska bo hos. Gud, nu börjar jag bli nervös på riktigt. Hjälp! Jag ska till Spanien! Ett år!


Blev lite dumt, tänkte skriva brevet för hand, vilket jag gjort, men så tog de brevpapper jag hade av samma sort slut (ok, nu tänker ni att det är jättemånga sidor brev, men det är faktiskt bara fyra ;P), så jag fick ta det sista pappret i en helt anna design eller vad man ska säga. Haha, lite fail, men jag orkar inte skriva om hela alltet på andra brevpapper, som har samma design. Nej, de får nöja sig med oregelbundenheten (eller hur man säger ...) =)


Nu ska jag se om det är nåt mamma behöver hjälp med tills imorgon. Emma tar ju konfirmation imorgon + min tremänning Ella på samma ställe, och då kommer hela tjocka släkten hit, inte bara vår mormor, morfar, farmor och farfar, utan även då Ellas familj och hennes mormor och morfar och moster och så vidare. Och det är ju min släkt också, så det blir verkligen hela tjocka släkten här =) Men det är, som smilisarna antyder, bara roligt! =)


Sedan ska jag försöka ta mig ut och springa också. Måste ju röra på fläsket! ;)


Ciao!





www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards