idaifvrig

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Ida - 17 maj 2011 21:17

Åh, vad rolig den var! Så otroligt kul att klä upp sig! Jag, Anna, Rebecka, Lisa och Viktoria gjorde oss iordning hemma hos Viktoria (hennes värdföräldrar var borta, så vi passade på att inta huset^^)


Balen var på Hotell Tamisa och det var jättefint där! När vi kom dit fick vi välkomstdrink (tror inte det var alkohol i, smakade inte det), så tog vi en massa kort och tittade på alla andra; alla var fantastiskt fina! :D


Middagen var underbart god och under kvällen var det olika vinnare som skulle presenteras i olika kategorier; som "Årets vaskare", "Årets fashion", "Årets snyggaste kille", "Årets snyggaste tjej" osv. Diggade Hjalmar, som blev "Årets vaskare"; han gick fram på scenen när han blev uppropad som vinnare i kategorin, gick och köpte champagne, hällde upp i tre glas och hällde sedan ut resten i en blomkruka. Haha, han körde verkligen all in på det där med vaskare ... Rik Stockholmare som han är ... :)


Lite bilder, lite i oordning, men, men :)



              Treorna :)      

Maten:


Förrätt:


Gravade laxrullar fyllda med någonting supergott + god sallad. Gott!


Huvudrätt:


Svampfyllda kycklinggrejer med potatis och grönsaker ---> supergott!


Efterrätt:


Chokladtårta med grädde :) Mums!


      

Det var en supertrevlig kväll! :D


Svenska Skolan Costa del Sol!/El Colegio Sueco Costa del Sol! :D

Av Ida - 17 maj 2011 20:57

Det är helt otroligt att jag ens har några bloggläsare kvar nu^^ Grymt tack till er seglivade ;D Nej, men seriously så har jag inte bloggat på typ 50 år, men jag skyller helt och hållet på plugget. Och det kan inte hjälpas.


Jag har iaf hunnit med lite olika grejer, till exempel en helt fantastiskt bal! Jag fick gå på bal i år OCH nästa år - vilket lyx va? :D Det var iaf supergod middag, värsta fina stället och roliga "scenhändelser" eller vad jag ska kalla det :D Kan berätta mer i ett senare inlägg + bilder :D Alla var verkligen superfina :D


Hörs senare om balen då! Tjadå! :D

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards