idaifvrig

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Ida - 4 maj 2011 00:29

Tjenare bloggen!


Trotsade mammas förslag och köpte ett gymkort istället för att försöka ta mig ut och springa på det billiga viset. Kände verkligen för att för första gången i mitt liv köpa ett gymkort, bara för en månad. Och här är det enklare och roligare med gym. Jag tar mig verkligen aldrig ut när det gäller att springa utomhus här. I know. Låter kanske skitknepigt, men det är sant. Det är såååå tråkigt! Jag har sprungit alla vägar jag kan tänkas känna för att springa och...nee, no inspiration. Så idag gick jag, Anna och vår värdbrorsa Enrique och tränade på ett gym i närheten. Det är faktiskt riktigt bra (än så länge^^), köpte mig då ett månadskort...eller månadsfinger kanske är ett bättre ord^^ Man checkar nämligen in med sitt fingeravtryck! -->Coolt va!? Värsta CSI liksom! ;)


See ya!


 

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards