idaifvrig

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Ida - 24 januari 2011 21:09

Usch, vad scary! När jag kom hem och skulle ta fram nycklarna för att låsa upp porten till huset, så får jag en röd prick lysandes på mig. Och jag såg inte varifrån den kom heller! Min första och i princip enda tanke var ju: "Shoot, nu "märker" de mig, sådär som de gör i filmer, innan de trycker på avtryckaren och skjuter en sekunden efter." Det var verkligen en sådan röd prick! Oh, God, hjärtat bankade och jag försökte kolla varifrån den röda pricken kom ifrån medan jag famlade med nycklarna (tog ju fel först, såklart ... Helt scary filmlikt ...) för att få upp porten.

   Och den fortsatte hela tiden att lysa på mig! Jag var liksom helt spotted! Usch, och fy! Så skulle jag ju låsa cykeln och allt; jag väntade mig ju att bli skjuten vilken sekund som helst. Och så börjar grannhunden skälla och skälla, så jag kikade över porten och såg två män i en bil på andra sidan gatan (det är inte särskilt långt över gatan direkt ...). Jag kom till slut upp till husdörren och skulle låsa upp den: Fortfarande en röd prick som följde mig, som lyste mitt på mig ... Mamma! Usch, tänk om de värsta varnade mig, typ: "Nästa gång du kliver utanför dörren så skjuter vi dig, din **** svensk!"


Vad ska man göra? :S

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards