idaifvrig

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Ida - 11 januari 2011 22:00

Eller nåt. Det var verkligen sommar idag! Skulle tydligen vara runt 21 grader = superhärligt! Satt hela eftermiddagen och spelade gitarr och sjöng med solen i ansiktet (Lisa sa till och med att jag blivit lite röd! = Snart brun ju!), det var mer än nice. :D


På eftermiddagen gjorde jag och Anna en miniutflykt. Vi tog cyklarna och cyklade lite i staden (mest för att leta efter en dansskola, som vi liksom inte hittade först, men ändå^^) och sedan cyklade vi ner till strandpromenaden och såg ut över det stora blå med solen skinande över oss. I sådana stunder fullkomligt ÄLSKAR jag Spanien. Skulle inte vilja vara någon annanstans just då. Och nästan bättre blev det när vi cyklade upp till slottet alldeles bredvid och satte oss på slottsmuren och såg ut över havet. LOVE, LOVE, LOVE!


Tränat har jag också gjort. Och läxor. Duktig Ida :D


See ya!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards