idaifvrig

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Ida - 13 september 2011 23:45

Imorgon åker jag med tvåorna på min skola till hufvudstaden vår :) Anledning? Jo: Teoretiska Spelen :) Varje år samlas alla tvåor från varje Mikael Elias-skolai Stockholm, rättare sagt på Stockholm Stadion för att mötas i ett antal grenar, för att slutligen kora vinnaren av de numera tradtionella spelen :)


Jag var ju i Spanien förra året, så åkte ju därför rent naturligt inte med min klass ned och tävlade. Det var det enda jag grämde mig över att jag missade i och med min utlandsvistelse, men tänkte ju att det var ett pris definitivt värt att betala för att få vara i Spanien :) Så frågade min idrottslärare mig om jag skulle med till Stockholm; att hon tyckte att jag skulle få göra det eftersom jag ändå går idrott med tvåorna. Så frågade jag rektorn och hon ba: "Men såklart du får! Vill du det? Såklart du får fara, vad kul att du vill följa med!" Jag blev lite förvånad, hade ju ställt in mig på att de skulle säga att jag ju nu var trea och därmed missat min chans och att de inte kunde ta med treor, men nepp! :D


Yeah! Gud så awesome! Så imorgon klockan tio skall bussen avgå från Mikael Elias Gymnasium i Ö-vik mot Stoooockhooolm :D


See ya!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards