idaifvrig

Alla inlägg den 8 juni 2012

Bal

Av Ida - 8 juni 2012 13:39

"Tänk om man blir sjuk precis till balen!". Farhågan hängde i luften tidigt under året. Gud vad fail att bli sjuk precis då, det vore ju grymt ironiskt. Peppar, peppar, ta i trä liksom. Ikväll är det äntligen studentbal och jag snörvlar och hostar och nyser och huvudet är som en gröt och jag är slut i hela kroppen. Tröttheten vill inte gå bort den heller. Lovely. Visste att allt var för bra för att inte nåt skulle gå fel.Men vet ni vad? Jag tänker totalignorera min kropps idiotiska försök att bli sjukare och sjukare för var timme som går, och ha det otroligt kul på balen i vilket fall som helst. Lite Ipren och en hejdundrande glad inställning borde göra susen! Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det sminkning hemma, sedan håruppsättning på salong (!) kl. halv fyra. Nu kör vi så det ryker, balen - here I come! :-D

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards