idaifvrig

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Ida - 27 februari 2012 20:20

Tjaaa!


Idag har naturarna, samhällarna och ekonomiarna (i lite olika sammansättning av lag) kämpat mot varandra i innebandy och fotboll. Askul! Verkligen grymt kul! Tror nästan jag aldrig har varit så pepp och fulll av adrenalin i dessa sporter som idag. Jag tror vi (NVSP09) slutade trea, vilket kändes lite snöpligt - ville ju så gärna spela mer! Och dessutom kommer vi ju inte kunna ta revansch nästa år, eftersom vi inte går i skolan då. Men jaja :) Det var ju kul ändå!


Natur10/11 drog det längsta strået och vann hela turneringen, ett stort grattis till dem! (Nu lär man ju inte få höra annat på bandövningarna, eftersom 2/6 av bandet ingick i det vinnande laget ... :P)


Dock har jag aldrig varit med om en så skadefylld turnering! Vad kan det ha varit: 8-10 pers som gjorde illa sig? Blod och ambulans var också representerade. Jajomen. Galet. Och ett fett bråk med en massa skrikande också. Hmm. Kanske inte något man ska behöva räkna med under en trevlig dubbelbollsturnering, men dagen var väldigt bra ändå :D Iaf för mig, som höll mig skadefri :)


Ok, erkänner mig skyldig - tog bilden från Rebecca The Marvellous blogg ... Hoppas det gick bra, annars får du skälla ut mig på nästa bandövning ... :P Det är iaf en bild på mig - egocentriskt nog :P

  


See ya!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards