idaifvrig

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Ida - 17 augusti 2011 19:53

Har varit världens lataste idag. Eller ja. Har faktiskt tagit mig ut på en ca 40 minuters promenad, det ni!, men annars har jag inte gjort någonting vettigt. Jo, förresten. 1 vettig grej har jag gjort, men jag hade tre vettiga "you have to do this"-saker på en lista, som jag får ta imorgon. Helt enkelt.


Annars är livet inte riktigt lika på topp som igår, känns inte så bra förstås, det var ju ashärligt att vara sådär lycklig som igår. Haha lyckades inte så bra med att behålla känslan :P Jag skyller på yttre faktorer.


Ja, det var väl en liten update. Eller nåt.


Höres!

Av Ida - 17 augusti 2011 02:08

Tror inte jag varit så här lycklig på länge! Jag har alltid varit glad, ibland superglad, men nu sprattlar det i hela kroppen av lycka och glädje! Jag går och ler dumt åt allt alla säger bara därför och jag vill hela tiden le större än jag är kapabel till.  Jag är bara så otroligt glad och ja, just nu finns det ingen annan på jorden jag skulle vilja vara än just jag, och jag bara känner att mitt liv är på topp!


Älskar den här känslan! Ska ta vara på den så gott det går :D


Hoppas ni har det lika bra som jag har det! :D


Clocks av Coldplay - en låt jag blir oerhört glad av :D


www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards