idaifvrig

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Ida - 31 juli 2011 14:19

Tja!


Jobbar idag, men har lunchrast nu så jag chillar lite vid datorn :) Skulle ju egentligen inte jobba, men tog Filips pass, så ja, that's why I'm here. :P


Igår övningskörde jag! Yeah :) Haha, gjorde min premiärbackning! Var rädd att det skulle gå fel, men det gick rätt bra ändå (även om anledningen till att jag var tvungen att backa var lite av den andra sorten; ett rätt dåligt försök till att svänga ut på en annan väg, men jaja, man kan ju inte vara bäst hela tiden^^). Iaf så får man ju bara ställa in sig på att vara dålig i början. Att köra bil är inte lätt, och med skåpbilen blir det extra svårt med svängar och grejs, speciellt om den är lastad med ljudgrejer. Så ja. Man får väl ta det lite poco a poco helt enkelt. :)


See ya!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards