idaifvrig

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Ida - 20 juli 2011 14:52

Tja!


Var ett tag sen nu, va? Haha, jojomen. Men nu skriver jag igen. Har jobbat nu några dagar i sträck - asnice! har supertrevligt på jobbet, lugnt och perfekt med jobb, härliga jobbkamrater och trevlig atmosfär: Solbacken is the shit!


På tal om härliga jobbkamrater, så är de så bra så att de också älskar Harry Potter (ok, nästan alla), så vi har kört igång ett Harry Potter-maraton! Asnice, asmysigt och askul! Vi bäddar ner oss i soffan på Solbacken, med fika över hela bordet, kuddar och täcken och så ser vi på när Harry, Ron och Hermione trollar och upplever äventyr efter äventyr, och bjuder in oss i Hogwarts gemenskap och allra djupaste hemligheter ...


Det blir lite jobbigt när någon alltid jobbar till 22.00 och någon alltid börjar 07.00 på morgonen efter. Sömnen är inte så utrymmesgaranterad direkt. Vi hjälper till lite att få klart allt inför kvällen för den som jobbar till 22.00 och så kör vi igång så fort vi kan. Dockhar vi bara sett tre än så länge, dvs fyra kvar innan bion och sista filmen. Jaja, det är bara att nörda ännu mer! :D Inte mig emot ;P


Nu ska jag avsluta detta. Haha, börjar jobba klockan fyra. Nice :)


See ya!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards