idaifvrig

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Ida - 11 maj 2012 12:36

Har håltimme, vilken fylls med lite skönt häng i replokalen. Övar lite bas och körkortsteori och ska sedan kila iväg på idrottslektion :-)En annan nice sak är att jag är färdig med spanska steg 6! I onsdags träffade jag min spanskalärare för att titta på arbetet som jag lämnat in - och tydligen var hon väldigt nöjd, för hon bestämde sig för att ge mig betyget nu på en gång, avsluta kursen och strunta i de resterande grejerna/momenten som vi först planerat in att jag skulle göra. De delarna behövdes inte, hon kunde klart bedöma mig värdig ett MVG på det arbete jag lämnat in, sa hon :-) haha, kändes ju otroligt skönt! Inte för att jag har nåt emot spanska (spanska! <3), men det är ju skönt att ha avslutat kursen, så jag kan lägga energi på ex. fysik B :-)See ya!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards