idaifvrig

Alla inlägg under januari 2012

Av Ida - 4 januari 2012 02:03

Ännu en dag utan vare sig skolplugg eller körkortsplugg - hur seg får Manhattan? Ajax, har åkt lite längdskidor iaf, även om det var lite tråkigt att de inte dragit några spår än.Nu ska jag snart ta och sova. Höres!

Av Ida - 3 januari 2012 00:05

Snön har fallit i stora flingor hela kvällen och skogen och vår gård ligger i någon decimeter snö nu :D Jaaa!! Äntligen! Såhär ska det se ut! Och än har det inte slutat ...


Hoppas bara att den kära snön inte smälter bort imorgon eller nåt. Risken är ganska stor, det är typ nollgradigt ute ...


     



Av Ida - 1 januari 2012 23:44

Hur många bloggare har börjat dagens inlägg med den titeln? Många skulle jag tro. Men det skiter jag i - kör på det ändå!


Många fortsätter även med att skriva att detta är året för jordens undergång. Jag skiter i det också. Förhoppningsvis är det inte det, men om så skulle vara fallet, så tänker jag leva livet tills undergången överrumplar mig. Inte tänker jag då sitta stilla och vänta oroligt. Nej, fy vad ovärt.


Dagen har spenderats inomhus, softande som de flesta andra dagar under detta jullov. Vaknade när solen gått ner och mörkret åter infunnit sig i Sverige, dvs klockan halv fyra. Ovärt kan man ju tycka, inga solljus-D-vitaminer till mig idag inte - men eftersom jag gick och lade mig ca kl. 05.00 på nyårsnatten, kändes det trots allt rätt värt att få sova ut idag :)


Nu ska jag softa vidare framför...Eclipse? Hmm, låter trevligt. Ska göra iordning lite fil och Crunchy Müsli (Hur i hela världen stavas det? Crünschy? Crunchy? Crunschi? Nån som vet?) och gosa ner mig i soffan. Ååå så mysigt!


Ha en mysig kväll ni med!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards