idaifvrig

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ida - 16 oktober 2011 19:41

Är så grymt less på den där fysikskiten - ändå har jag bara läst typ 3 sidor. Av typ 30. Värt. + frågor. Yeah. Ännu mer värt.


Orkar inte. Men ska fortsätta ändå. Hoppas jag kan övningsköra när papá kommer hem. Hoppas.

Av Ida - 15 oktober 2011 15:00

Bidde helt jobbigt sjuk igår, men känner mig lite bättre idag (efter 14 timmars sömn), men jag är fortfarande jobbigt förkyld och det gör mig alldeles trött i kroppen. Jaja,  tur att det är lördag :)


Ikväll blir det först bandövning (fast jag hoppar nog över att sjunga pga sjuklingen i mig) och sedan Ung Lördag på kyrkan :) Så nice! Känner verkligen för lovsång och andakt nu :)


Grattis också till faster/Gudmor Ulrika på födelsedagen! :D


Kram!

Av Ida - 14 oktober 2011 13:00

Äntligen är jag på G att ladda in lite bilder till datorn. Bra jobbat Ida! Finally!

Av Ida - 13 oktober 2011 14:00

Tjolahopp!


Sitter i uppehållsrummet med matteboken uppslagen, men jag orkar inte koncentrera mig. Men jag måste, jag är redan efter i min egen planering, så det är bara att bita i det sura äpplet.


I eftermiddag drar jag, Felicia och Lisa hem till mig och kör plugg, plugg, plugg - så förhopppningsvis får jag lite gjort i eftermiddag :)


See ya!

Av Ida - 7 oktober 2011 22:18

Alltså det har ju inte hänt så värst mycket på senaste veckan, så bloggningen har verkligen varit nere. Idag har det inte heller hänt så mycket. Var i skolan: hade riktigt bra lektioner faktiskt :) Psykologi då vi hade värsta psykolog-övningen, praktiskt, och så i slutet avslutade vi med att säga en massa härligt trevliga positiva kommentarer om varandra och så en applåd på det :D Haha, det var verkligen en annorlunda lektion.


Fysiken var helt OK ändå, och dagen avslutades med idrott. Vi hade en ny idrottslärare; den förra var riktigt bra, så hur skulle denne nye vara? Svar: Riktigt bra! Verkar det som, efter första lektionen. Positiv, trevlig och seriös. Awesome :)


Har övningskört ikväll också. Gick faktiskt riktigt bra, riktigt stolt faktiskt :) Höll hastigheterna ganska så bra idag (har en tendens att alltid köra för fort ... Sådan far, sådan dotter..nej, skoja ba :P) och ja, inte så många fel egentligen. Det går framåt, men det är rätt mycket kvar ...


Nej, nu ska jag inte tråka ut er nå mer.

Av Ida - 4 oktober 2011 16:50

Hämtade ut mina nya glasögon igår. Jag ser briljant nu - inga repor och stora härliga glas. Men. Jag tycker inte de är lika snygga nu som när jag provade ut dem för en vecka sen. Visst är de snygga, men inte LIKA snygga. Tänk om jag ångrar mig? Jag kan ju inte bara lämna tillbaka dem nu ...


Nej, sluta nojja nu Ida. Det blir bra det där.


Jag hoppas då det.

Av Ida - 2 oktober 2011 23:26

Längtar så sjukt mycket till Spanien i detta ögonblick. Vill vandra den upplysta strandpromenaden, höra spanskt tal och inrullande vågor och andas in Spanien-luft, känna vår-/sommarvärmen med en svag bris i ansiktet och bara känna den där glammiga, härliga friheten.


España - te echo de menos muchísimo!


 

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards